Bir haftalık kamplı yoğun bir etkinlik sonucu liderlik sertifikası kazanan sporculardan kulüp temsilcisi Mehmet Taşlı çadırlı kamplı eğitimi değerlendirdi. Yürüyüş Liderliğinin bir ihtiyaç olduğunu söyleyen Mehmet Taşlı:

"TDF İzmir İl temsilciliği Yaz Yürüyüş Liderliği eğitimini Mesut Şimdi arkadaşımızla beraber başarıyla tamamladık. Ödemiş Belediyespor Efe dağcılık kulübümüzü başarıyla temsil ettik.

Kazanımlarla geri döndük. İlçemize ve kulübümüze hayırlı olsun.

Kulübümüze iki Yürüyüş Liderliği kazandırdık.

Mükemmel bir eğitimdi. Ekip uyumu harikaydı.

Bir haftalık çok yoğun bir çalışmaydı” dedi.

FEDERASYON BAŞKANININ KAMP ZİYARETİ

Mehmet Taşlı, “Türkiye Dağcılık Federasyonu İzmir İl Temsilciliğinin düzenlediği kamplı kursu

Federasyon başkanımız Ersan Başar'ın ziyareti hepimizi mutlu etti ve başkanımıza  taleplerimizi ilettik. Bizleri sabırla dinledi ve yapılan yapmayı düşünülen çalışmaları ve fikirlerini bizlere iletti.

İl temsilcimiz Siyami Çetin hocamız devamlı olarak bizlerle ilgilendi. Kulüp Antrenörümüz  Neşet Hakan Arsan ve  Ankara'dan gelen Başkent dağcılık kulübü başkanı Onur kaptan hocamız büyük bir özveriyle  bilgilerini tecrübelerini bizlerle devamlı olarak paylaştı. Bu çalışmalardan büyük bir zevkle ve kazanımlarla dönüyoruz.

Değerli hocalarımızın çabaları takdire şayandır.

Hepsinin emeklerine sağlık teşekkür ediyoruz.

Ayrıca Buca belediyesinin Kaynaklar'daki Kampçılık ve İzcilik eğitim merkezinde bu çalışmalar gerçekleşti.

Buca belediyesi ve çalışanlarına çok teşekkür ediyoruz."dedi.

Mehmet Taşlı: Bu çalışmaların artmasını ve başka arkadaşlarımızın da bunlardan faydalanmasını diliyoruz.

Önümüzdeki dönemde dağcılık faaliyetlerinin artması, güvenle sağlıkla mutlulukla etkinliklerde buluşmayı istiyoruz.

DİĞER KULÜPLERLE DOSTLUK FIRSATI.

Kursa katılan Efe dağcılık kulübü yönetim kurulu üyesi Mesut Şimdi de memnuniyetini belirterek şunları söyledi.

"Bir haftalık yoğun ve yorucu bir eğitim alarak ilçemize dönüyoruz. Bu çalışmaları Ege  bölgemizin değişik yerlerinden kulüp temsilcisi arkadaşlarımızla beraber yaptık. Yeryüzü cenneti olan bölgemizin tanıtılması, yeni yerlerin keşfi ve ortak faaliyetlere de katkısı olacaktır bu eğitimin.

Çalışmaları Tiredak, Gabedak, Kuşadası Adak, İzmir Zirve, Kuşadası Zirve, Bodrum Zirve, Marmaris Zirve, Mevsim Dağcılık, Urla Dağcılık kulüplerinden  katılan arkadaşlarla beraber yaptık.

Kulüpler arası paylaşım ve diyaloglara da vesile olacaktır bu eğitim. Birlikte olma ümidiyle” dedi.