HABER:YÜKSEL BALCI
 6 yıldır Ödemiş Efe Dağcılıkta ki arkadaşlarıyla beraber ‘’o dağ senin,  bu dağ benim’’ parolasıyla haftasonları dağları dolaşan Serpil Özben, doğayla başbaşa olmanın mutluluğunu yaşıyor.

Özben ‘’ Bugüne kadar çevremizde bulunan Bozdağlardan Aydın dağlarına kadar uzanan tüm dağları adım adım dolaştık.Ayrıca, Buca-Kaynaklar , Kemalpaşa Nif , Köyceğiz Sandras , Selçuk Keçi kalesi gibi dağlara tırmanarak sporun en güzelini yaptık. Dağlar gerçekten bizlere çok büyük bir keyif veriyor.. Hem spor yaparken birlikte yeni yerler görmenin , eğlenmenin , çiçeklerin , böceklerin , ormanların güzelliğini arkadaşça paylaşıyoruz.. Birlikte kumanyalarımızı açıp yürüyüş sonrası yaptığımız kahvaltıların tadına doyum olmuyor.. Bu arada , çadırlarımızla gittiğimiz kamplı etkinliklerimiz de yürüyüş sonrası kamp ateşi eşliğinde ki akşam yemeğimiz ve müzikli eğlencelerimiz, gezimize ayrı bir renk katıyor. Bu arada kulübümüz de amatörce yürüyen arkadaşlarımızın yanısıra,  yüksek irtifa çıkan lisanslı dağcı hocalarımız Nuri Zeyrek , Salim Taşbaş , Salih Üzdürmez , Mümtaz Saygı gibi çok değerli dağcı arkadaşlarımız bulunmaktadır.’’

Serpil Özben daha sonra ‘’ Geçtiğimiz Pazar günü bu sezonun ilk etkinliğinde 70 dağcı arkadaşlarımızla birlikte Selçuk-Belevi’ den 11 km yürüyerek yaklaşık 3 saatte Şirince’ye ulaştık. Aramızda ki genç öğrenci arkadaşlarımızla Nesin Vakfı Matematik köyünü gezdikten sonra, evlerimize mutlu bir şekilde döndük ‘’

Efe Dağcılık kulübünün yaklaşık 200 e yakın üyesiyle dağlara tırmanmanın zevkini yaşayan Serpil Özben tüm kadın hemcinslerine bir mesaj vererek  ‘’ Sizleri haftasonu dağlara davet ediyoruz. Hem günlük hayatın stresinden kurtulmak, bir nevi ruhsal terapi yapmak , açıkçası sağlığınıza sağlık katmak amacıyla bizlere katılmalısınız.. Çünkü dağcılık hem beden hem de ruh sağlığı açısından bizler için en iyi sporlardan biridir.’’