HABER:SÜLEYMAN GÜLEROĞLU

3 gün süren fuarda ilk iki gün isteyen öğrenci ve veliler kayıt olarak online sunumlara katıldılar. Üniversitelerin temsilcileri ve öğrenciler 25 Nisan Cuma günü ise okul kampüsünde yüz yüze bir araya geldiler.

Lise bölümü müdürü İlkay Kaymak yaptığı açıklamada; “Öğrencilerimizin doğru tercihler yaparak kendi kişilikleri ve akademik başarıları çerçevesinde doğru üniversiteye yerleşmesi için geçen yıl tamamını online gerçekleştirdiğimiz üniversite tanıtım fuarımızı  bu yıl iki gün online  bir gün yüz yüze olarak gerçekleştirdik. Devlet ve özel üniversitelerden toplamda  e yakın katılım oldu. Öğrencilerimiz için rehber olmaya çalıştık. Bu anlamda yaptığımız çalışmalardan ve aldığımız sonuçlardan mutluluk duyuyoruz” dedi.

PDR öğretmeni Lütfiye Korkmaz ise yaptığı açıklamada, “Bu çalışmaya Eylül de kariyer yolculuğu ile başladık. Öğrencilerimiz yüzyüze görüşmelerde öğrenmek istediklerini birebir sorma fırsatı buldu. Online ve yüz yüze görüşmelerde bizlere eşlik eden pek çok devlet ve özel üniversite temsilcisi oldu. Öğrencilerimiz bu anlamda bilinçlenme ve katılım sağlayan üniversiteleri tanıma fırsatı buldular”dedi.

Yaşar üniversitesi temsilcisi Cansu Biter yaptığı açıklamada, “aday öğrencilerle buluşmak için burdayız. Üniversitemizi tanıtmak ve üniversite okumanın avantajlarını öğrencilerimize anlatmak için burdayız” dedi.

Uluslarası Kıbrıs üniversitesinin temsilcisi Mediha Çam yaptığı açıklamada, “burs imkânlarımızı ve olanaklarımızı Ödemişte okuyan öğrencilere aktarmak için buradayız” dedi.

Lefke Avrupa Üniversitesi temsilcisi Ahmet Gökeren yaptığı açıklamada, “Ödemiş’te çok sayıda öğrenci Kıbrıs’taki üniversiteleri tercih ediyor. Biz de Lefke Avrupa Üniversitesi Kıbrıs’ın devlet üniversitesiyiz. Üniversitemizin imkanlarını, koşullarını, şartlarını burdaki öğrencilerle paylaşmak için buradayız” dedi.

Doğu Akdeniz Üniversitesi temsilcisi Cansu Okyay yaptığı açıklamada, “Ödemiş bizim için potansiyel bir ilçe. Dünya eğitim kurumları çok güzel bir çalışma yaptı. Üniversitemiz imkanları hakkında bilgi vermek ve bölümleri tanıtmak için buradayız. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz” dedi.

Girne Amerikan Üniversitesi temsilcisi Gözde Bider yaptığı açıklamada, “1985 yılında Kıbrıs’ın ilk özel üniversitesi olarak kurulan bir dünya üniversitesidir. Ödemiş’te Dünya Kolejinde aday öğrencilerle buluştuk. Kıbrıs’ta yaşam, Konaklama gibi bilgiler haricinde okulumuz hakkında da bilgiler veriyoruz” dedi.

Yakındoğu Üniversitesi temsilcisi Aydın Doğan yaptığı açıklamada “Üniversitemiz KKTC nin başkentinde yer alan en büyük kampüse sahip üniversitedir. Aday öğrencilerimize üniversitemizi tanıtırken merak ettikleri soruları yanıtlıyoruz” dedi.

İstanbul Aydın üniversitesi temsilcisi Esat Olgun Buharalıoğlu yaptığı açıklamada “Dünya eğitim kurumları Ödemişin önde gelen bir eğitim kurumu sağ olsunlar bizi her yıl yaptıkları etkinliklere davet ediyorlar. Gün boyunca aday öğrencilerimiz standımıza ziyarette bulunuyorlar.Burs imkanlarımız, faaliyetlerimiz ve çalışmalarımız hakkında blgiler alıyorlar” dedi.

İstanbul Arel üniversitesi temsilcisi Erkan Şengül yaptığı açıklamada, “üniversitemizin burslarını, faaliyetlerini ve çalışmalarını aday öğrencilerimiz ile paylaşıyoruz ve kendilerini bilgilendiriyoruz” dedi.

İzmir Demokrasi Üniversitesi temsilcisi Tolga Demir yaptığı açıklamada, “Özel Dünya Eğitim kurumlarına ve Müdürü İlkay hanıma ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederiz. Üniversitemiz İzmir Karabağlar sınırları içinde yer almaktadır. 5 yıllık bir süre içinde 15500 öğrenci 10 fakülte ve 3 Myo bulunmaktadır. Kampüs hazırlığımız devam etmektedir. Bu vesileyle dünya eğitim kurumlarında öğrencilerle buluşmak bizim için çok kıymetlidir” dedi.

İzmir Ekonomi Üniversitesi temsilcisi Hanzade Düşüm Arslan yaptığı açıklamada, “öğrencilerimize üniversite tercihlerinde nelere dikkat etmeleri gerektği hakkında ve doğru tercihi nasıl yapmaları gerektiği hakkında bilgi vermek için buradayız” dedi.

Ayrıca Hacettepe üniversitesi, Tınaztepe üniversitesi Bilkent üniversitesi, MEF üniversitesi, Koç üniversitesi, Kadir Has üniversitesi, İzmir ileri teknoloji üniversitesi, TOBB üniversitesi, Okan üniversitesi, Sabancı üniversitesi ve İstanbul Bilgi üniversitesi fuara online olarak katılım sağladılar