Efe Dağcılık bu hafta sonunda Gölcük ‘ e doğa yürüyüşü yaptı.
Efe Dağcılık Ödemiş Belediyespor Kulübü Dağcılık Kolu üyesi dağcılar, 30 Kasım 2014 Pazar günü Zeytinlik İncilipınar’dan Gölcük’e doğa yürüyüşü yaptılar. İki grup halinde yapılan doğa yürüyüşüne; A grubunu Salih Üzdürmez, B grubu ise Mustafa Kırlı yaptı.
Gölcük doğa yürüyüşü ile ilgili gazetemize bilgi veren Mustafa Kırlı: “ Efe Dağcılık olarak bu hafta sonunda, Zeytinlik İncilipınar’dan başlayarak, iki grup halinde Gölcük’e doğa yürüyüşü yaptık. A grubu İncilipınar’dan saat 08.05 de tırmanışa başlayıp, saat 11.20 de Gölcük ‘e ulaştı. B grubu da İncilipınar’dan saat 08.05 de hareket ederek, saat 11.00 de Gölcük Sırtlanbayırı’nın 1360rakımlı zirvesine ulaştık. Burada kısa bir mola verdikten sonra, Saat 12.10 da Gölcük’e geldik. Gölcük’te yemek molası verdikten sonra, kısa bir göl turu yaparak, Gölcük Gölü’nün harika manzarasını seyrettik. Havanın yağışlı olmasına rağmen, katılım oldukça yoğundu. Efe Dağcılık olarak güzel bir hafta sonu geçirdik. Katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Bundan sonraki faaliyetlerimize tüm doğaseverleri bekliyoruz.”  dedi.